Aplikacja Biedronka
Co to jest aplikacja Biedronka?
Aplikacja Biedronka to
darmowa aplikacja dostępna na urządzeniach mobilnych z systemem Android, iOS oraz Harmony. Umożliwia zarówno dołączenie do programu Moja Biedronka przez aplikację, jak i połączenie obecnego konta użytkownika programu Moja Biedronka z kontem w aplikacji.
Jako użytkownik aplikacji Biedronka zyskasz możliwość korzystania z
wirtualnej karty Moja Biedronka, personalizowanych ofert przygotowanych specjalnie dla Ciebie, w tym z Shakeomatu, funkcji
historii transakcji, e-paragonu, tworzenia
list zakupowych czy też
skanowania produktów i
sprawdzania ich dostępności w sklepach. A to tylko kilka z dodatkowych korzyści!
Aplikacja Biedronka jest dostępna do pobrania za darmo w sklepach: Google Play, App Store oraz AppGallery:
Jaka jest różnica między programem Moja Biedronka a aplikacją Biedronka?
Program Moja Biedronka jest programem lojalnościowym dla klientów Biedronki, a aplikacja Biedronka jest jego dodatkowym elementem. W aplikacji znajdziesz wirtualny odpowiednik plastikowej karty Moja Biedronka; jest tam również wiele dodatkowych funkcji, z których będziesz mógł/mogła czerpać korzyści czy pozyskiwać informacje.
Po instalacji aplikacji Biedronka zyskasz możliwość połączenia obecnego konta użytkownika programu Moja Biedronka z kontem w aplikacji i wygenerowania wirtualnej karty Moja Biedronka lub zarejestrowania się w programie bezpośrednio w aplikacji.
Czy mogę pobrać aplikację Biedronka, przebywając w innych krajach?
Aplikacja jest dostępna do pobrania tylko w Europie – kluczowa jest więc tu lokalizacja konta w sklepach Google Play, App Store czy AppGallery.
Niemniej jednak pobranie aplikacji nie oznacza rejestracji w programie Moja Biedronka – a on jest dostępny wyłącznie w sześciu krajach: Polska, Czechy, Niemcy, Litwa, Słowacja, Ukraina.
Co oznacza „Mój sklep”?
„Mój sklep” to sklep, który wybierasz podczas rejestracji w aplikacji. Najlepiej, by był to sklep, w którym najczęściej robisz zakupy. Jeśli należysz już do programu Moja Biedronka, aplikacja automatycznie Ci go zasugeruje na podstawie Twojej historii zakupowej.
Mam trudności ze znalezieniem „Mojego sklepu” lub adresu w wyszukiwarce. Co mogę zrobić?
W przypadku problemów z mapą sprawdź, czy udzieliłeś/-aś aplikacji zgody na dostęp do lokalizacji. Warto zbadać też połączenie z internetem. Jeśli to nie działa, możesz wybrać najbliższy dostępny sklep oraz zgłosić problem z brakiem widocznego sklepu do Biura Obsługi Klienta – bezpośrednio w aplikacji.
Czy w aplikacji mogę sprawdzić dostępność i cenę artykułu w sklepie?
Tak. Możesz zeskanować produkt i sprawdzić jego dostępność oraz cenę w najbliższym sklepie (jeśli masz włączoną zgodę na udostępnianie lokalizacji) lub w sklepie ustawionym jako „Mój sklep” (jeśli nie masz włączonej powyższej zgody). Wybierając opcję „Sprawdź w innych sklepach”, sprawdzisz dostępność produktu w pięciu najbliższych sklepach względem obecnej lokalizacji.
Jeśli chcesz sprawdzić dostępność produktu w innych sklepach, wybierz opcję „Sprawdź na mapie” znajdującą się na końcu listy.
Pamiętaj jednak, że informacje o dostępności produktu są jedynie orientacyjne.
Jakiego sklepu dotyczy cena wyświetlona po zeskanowaniu produktu?
Wyświetlona w aplikacji cena produktu jest ceną właściwą dla produktu w najbliższym sklepie lub w sklepie wskazanym przez Ciebie jako „Mój sklep” (w przypadku braku dostępu do geolokalizacji). W aplikacji zobaczysz informację o cenie produktu i adresie sklepu, którego ta cena dotyczy.
Pamiętaj jednak, że informacje o dostępności produktu są jedynie orientacyjne.
Co oznacza sekcja „Wybrane dla Ciebie z gazetki”?
W tej sekcji znajdziesz aktualne ogólnodostępne oferty z gazetki, które mogą być dla Ciebie interesujące.
Co oznacza sekcja „Tylko dla Ciebie”?
W tej sekcji znajdziesz oferty dostępne tylko dla Ciebie. Nie są one ogólnodostępne – dobieramy je na podstawie historii Twoich zakupów.
Czy mogę przekazać oferty z sekcji „Tylko dla Ciebie” lub „Wybrane dla Ciebie z gazetki” innemu użytkownikowi?
Nie. Oferty w tych sekcjach są przeznaczone dla Ciebie.
W jaki sposób aktywować ofertę Shakeomat w sekcji „Tylko dla Ciebie”?
Aby aktywować ofertę, kliknij banner „Shakeomat” znajdujący się w sekcji „Tylko dla Ciebie”, a następnie potrząśnij urządzeniem mobilnym lub użyj przycisku „Wytrząśnij” w prawym górnym rogu – tak by pasek postępu na środku ekranu wskazywał 100%. Po chwili powinna pojawić się aktywna oferta, obowiązująca od momentu aktywacji do końca danego dnia.
W ciągu jednego dnia możesz skorzystać z Shakeomatu dwa razy.
Dlaczego w sekcji „Tylko dla Ciebie” nie widzę oferty Shakeomarki?
Oferty z Shakeomarki są personalizowane, dedykowane pewnej grupie klientów, dlatego nie wyświetlają się każdemu.
W jaki sposób zeskanować kartę Moja Biedronka, używając aplikacji?
Na stronie głównej aplikacji kliknij w przycisk z biedronką, znajdujący się w dolnej, środkowej części ekranu. Po kliknięciu zobaczysz wirtualną kartę Moja Biedronka w postaci kodu, który możesz zeskanować zarówno przy kasie z kasjerem – używając specjalnego czytnika kart wystawionego frontem do klienta – jak i przy kasie samoobsługowej.
Czym jest „Historia transakcji”?
„Historia transakcji” to zapis wszystkich transakcji wykonanych z użyciem karty Moja Biedronka, aplikacji lub numeru telefonu. Dzięki tej funkcji możesz sprawdzić kwoty zakupów, datę i miejsce ich zrobienia oraz naliczone promocje.
Jeśli – mając włączoną funkcję e-paragonu – wejdziesz w szczegóły transakcji, w prawym górnym rogu ekranu znajdziesz opcję pobrania go jako dowód zakupu. Bez włączonego e-paragonu pobierzesz jedynie wizualizację paragonu.
Dlaczego w „Historii transakcji” nie widzę niektórych transakcji?
Transakcje zostają zapisane w aplikacji, jeśli podczas zakupów zeskanowałeś/-aś kartę Moja Biedronka, aplikację lub podałeś/-aś numer telefonu. Jeżeli którejś z nich nie widzisz w „Historii transakcji”, to być może w tej konkretnej transakcji nie skorzystałeś/-aś z karty Moja Biedronka lub aplikacji.
Jeśli jednak korzystałeś, spróbuj „odświeżyć” aplikację i/lub wyłączyć i włączyć ją ponownie po jakimś czasie – dane mogą pojawić się z opóźnieniem.
Czy jest możliwy zwrot produktów na podstawie transakcji zapisanej w aplikacji w „Historii transakcji”?
Zwrot towarów pełnowartościowych może być dokonywany w terminie 30 dni od daty zakupu wyłącznie na podstawie dowodu zakupu, tj.
oryginału paragonu lub oryginału faktury VAT, danych z e-paragonu, pobranych do zewnętrznego formatu .PDF, lub
z „Historii transakcji”.
Pamiętaj, że zwrot jest możliwy jedynie dla określonych grup produktów oraz wyłącznie w sklepie, w którym dokonano zakupu.
Reklamacja w przypadku wadliwego, niepełnowartościowego produktu jest natomiast możliwa zawsze – również w innym sklepie, niż dokonano zakupu.
Więcej szczegółów znajdziesz w Regulaminie dostępnym w:
Zwroty i reklamacje - Biedronka.pl.
Dlaczego aplikacja wymaga zgody na powiadomienia push i geolokalizacje?
Geolokalizacja jest niezbędna m.in. do korzystania z mapy sklepów oraz skanera. Powiadomienia push są wysyłane po to, byś jak najszybciej otrzymał/-a informację o nowościach czy superofertach.
Niemniej jednak zarówno zgoda na geolokalizację, jak i powiadomienia push nie są wymagane.
Jak mogę usunąć konto w aplikacji Biedronka?
W każdej chwili możesz usunąć swoje konto w aplikacji. Wystarczy, że wejdziesz do sekcji „Ustawienia konta” i w zakładce „Zarządzanie kontem" wybierzesz opcję „Usuń konto”.
Możesz też zalogować się do swojego indywidualnego konta na stronie internetowej
https://moja.biedronka.pl/, gdzie w sekcji „Zarządzaj kontem” znajdziesz opcję „Usuń konto”.
Wniosek o usunięcie z konta (wypowiedzenie Umowy) możesz także przesłać listem poleconym na adres: Jeronimo Martins Polska S.A., ul. Żniwna 5, (62-025) Kostrzyn, albo mailowo:
mojabiedronka@biedronka.pl. Przykładowa treść: „Wypowiadam umowę”, lub „Rezygnuję z usług”.
Pamiętaj, że usunięcie konta w aplikacji Biedronka wiąże się z jednoczesną rezygnacją z udziału w programie lojalnościowym Moja Biedronka i utratą wszelkich korzyści związanych z przynależeniem do niego oraz historii swoich transakcji.
Jak mogę usunąć konto w aplikacji Biedronka, posiadając plastikową kartę Moja Biedronka?
W każdej chwili możesz usunąć konto w sekcji „Ustawienia konta" → „Zarządzanie kontem" → „Usuń konto".
Pamiętaj, że usunięcie konta jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału w programie Moja Biedronka. Oznacza to, że stracisz możliwość korzystania z plastikowej karty Moja Biedronka.
Usunięcie aplikacji z urządzenia mobilnego nie powoduje usunięcia konta w aplikacji Biedronka.
Z kim mogę się skontaktować w przypadku problemów, sugestii lub zapytań?
Jeśli szukasz pomocy związanej z zakupami lub wizytą w sklepie, możesz użyć
formularza kontaktowego dostępnego w aplikacji („Więcej” w menu → „Pomoc i kontakt”). Wybierz transakcję lub sklep, którego ma dotyczyć zgłoszenie, i napisz, jak możemy Ci pomóc.
Możesz również skontaktować się z
Biurem Obsługi Klienta – telefonicznie pod numerem: 800 080 010 lub 22 2053300, mailowo:
bok@biedronka.pl, przez formularz kontaktowy na
www.biedronka.pl/kontakt lub listownie: Jeronimo Martins Polska S.A., ul. Żniwna 5, 62025 Kostrzyn.
Założyłem konto w aplikacji Biedronka i wziąłem plastikową kartę ze sklepu, którą chciałbym teraz z nim powiązać – czy to możliwe?
Jeśli w pierwszej kolejności założyłeś/-aś konto w aplikacji, to dla Twojego numeru telefonu został wygenerowany numer wirtualnej karty Moja Biedronka. W takiej sytuacji nie możesz powiązać plastikowej karty z aplikacją – każda z nich ma swój numer, a dwóch istniejących kont nie można połączyć w jedno.
Jeżeli sytuacja byłaby odwrotna – czyli najpierw zarejestrowałbyś/-abyś plastikową kartę na
mojabiedronka.pl, a dopiero później zainstalowałbyś/-abyś aplikację – istniejące już konto Moja Biedronka zostałoby powiązane z aplikacją (numer karty byłby ten sam).
Karta Moja Biedronka
Gdzie znajdują się sklepy Biedronka?
Informację o lokalizacji naszych sklepów znajdziesz na stronie internetowej
http://www.biedronka.pl/pl/sklepy oraz w aplikacji Biedronka – w sekcji „Sklepy Biedronka”, którą zobaczysz po kliknięciu w „Więcej”.
Jak zarejestrować kartę Moja Biedronka?
Warunkiem korzystania z karty Moja Biedronka jest jej uprzednia
aktywacja online, telefonicznie bądź w
aplikacji Biedronka.
Jeśli chcesz aktywować kartę online, wypełnij formularz znajdujący się na stronie internetowej
https://moja.biedronka.pl/.
Możesz też zadzwonić na dedykowaną infolinię pod numer: (22) 20 53400. Po właściwej rejestracji otrzymasz wiadomość SMS z potwierdzeniem poprawnej rejestracji karty.
Aktywacji w aplikacji Biedronka dokonasz poprzez wypełnienie formularza znajdującego się w aplikacji. Aplikację możesz pobrać za darmo w sklepach: Google Play, App Store czy AppGallery:
Jak dezaktywować kartę Moja Biedronka?
Kartę możesz dezaktywować po zalogowaniu się do swojego indywidualnego konta na stronie internetowej
https://moja.biedronka.pl/, w aplikacji w sekcji „Więcej” → „Ustawienia konta” → „Zarządzanie kontem” → „Usuń konto” lub poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Gdzie znajduje się regulamin określający zasady korzystania z karty Moja Biedronka?
Co zrobić, gdy zgubiłem plastikową kartę Moja Biedronka?
Do każdej plastikowej karty są przypisane dodatkowo 2 breloki, z których możesz korzystać. W przypadku braku karty podczas transakcji podaj kasjerowi numer telefonu wykorzystany przy aktywacji online lub aktywacji telefonicznej.
Zachęcamy jednak do pobrania darmowej aplikacji Biedronka z dostępem do wirtualnej karty Moja Biedronka.
Co zrobić, gdy znalazłem kartę Moja Biedronka?
Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub przekazanie karty w dowolnym sklepie Biedronka osobie z kierownictwa.
Jak zmienić dane przypisane do karty Moja Biedronka?
Swoje dane możesz edytować po zalogowaniu się do swojego indywidualnego konta na stronie
https://moja.biedronka.pl oraz w aplikacji w sekcji „Ustawienia konta” → „Twoje dane” → „Edytuj dane”.
Jeśli wolisz zrobić to za pośrednictwem naszego Biura Obsługi Klienta, zadzwoń – najlepiej pod numer (22) 20 53400 (koszt połączenia telefonicznego według taryfy operatora).
Pamiętaj:
dane, które możesz zmienić, to: imię, nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu (o ile zostały podane).
Nie możesz jednak edytować numeru karty Moja Biedronka – to wiąże się już z usunięciem konta w programie lojalnościowym Moja Biedronka.
Czy po usunięciu konta w aplikacji Biedronka nadal mogę korzystać z plastikowej karty Moja Biedronka?
Nie, usuwając konto w aplikacji, tracisz możliwość korzystania z plastikowej karty Moja Biedronka.
Pamiętaj, że usunięcie konta w aplikacji Biedronka wiąże się z jednoczesną rezygnacją z udziału w programie lojalnościowym Moja Biedronka i utratą wszelkich korzyści związanych z przynależeniem do niego oraz historii swoich transakcji.
E-paragon
Czym jest e-paragon (paragon elektroniczny)?
Zgodnie z definicją e-paragon oznacza paragon fiskalny w postaci elektronicznej, w rozumieniu art. 111 ust. 3a pkt 1 lit. b) ustawy o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U. z 2024 poz. 361 ze zm.), zapisywany na koncie użytkownika programu Moja Biedronka oraz na koncie w aplikacji Biedronka w odniesieniu do towarów lub usług nabywanych w sklepie z użyciem karty Moja Biedronka, Breloku, wirtualnej karty Moja Biedronka albo numeru telefonu przypisanego do karty Moja Biedronka.
Zgodnie z polskim prawem podatkowym e-paragon – analogicznie do paragonu papierowego – jest dokumentem potwierdzającym dokonanie sprzedaży, czyli odpłatnej dostawy towarów lub odpłatnego świadczenia usług. Tym samym e-paragon uznaje się za pełnoprawny dowód zakupu i zapłaty.
Jak działa e-paragon?
E-paragon zastępuje papierowy wydruk na kasie.Jeśli wyrazisz zgodę na korzystanie z usługi e-paragon, po zautoryzowaniu się na kasie (za pomocą plastikowej karty Moja Biedronka, wirtualnej karty dostępnej w aplikacji lub numeru telefonu przypisanego do konta), przy zakupach nie otrzymasz standardowego wydruku papierowego.
Twój e-paragon automatycznie zapisze się na Twoim koncie i będzie dostępny w historii transakcji na stronie
https://moja.biedronka.pl lub w aplikacji Biedronka.
Za pomocą e-paragonu możesz dokonywać standardowych zwrotów i reklamacji, dla których normalnie należałoby okazać papierowy dowód zakupu. Obowiązują postanowienia aktualnie obowiązującego
Regulaminu zwrotów i reklamacji towarów zakupionych w sklepie Biedronka.
Część niefiskalna paragonu wciąż będzie drukowana.
Jak mogę skorzystać z usługi e-paragon?
Aby skorzystać z usługi e-paragon, wybierz „Więcej” w menu aplikacji → „Ustawienia aplikacji” → „Zarządzanie kontem”. Tam znajdziesz możliwość włączenia usługi e-paragon.
Możesz również włączyć usługę e-paragon z poziomu karty Moja Biedronka oraz „Historii transakcji” dostępnej w zakładce „Więcej”.
Jeśli chcesz aktywować e-paragon z poziomu konta na stronie
https://moja.biedronka.pl, wejdź w zakładkę „Profil” → „Zarządzanie kontem” i zaznacz właściwą zgodę. Zmianę zatwierdzisz przyciskiem „Zapisz”.
W których sklepach dostępna jest usługa e-paragon?
Usługa e-paragon jest dostępna w wybranych sklepach. Aktualną listę sklepów obsługujących e-paragon znajdziesz w aplikacji Biedronka, w szczegółach sklepu na liście „Usługi”, oraz
tutaj.
Możesz także filtrować sklepy w aplikacji według dostępności tej usługi, aby w łatwy sposób znaleźć odpowiedni sklep.
Mam włączoną usługę e-paragon, a mimo to wydruk papierowy paragonu wydrukował mi się przy kasie – czy tak powinno być?
W Polsce możliwość wystawiania e-paragonów została ograniczona wyłącznie do kas rejestrujących najnowszego typu, czyli tzw. kas on-line. Obecnie nie wszystkie sklepy sieci Biedronka są wyposażone w tego typu urządzenia. Ponadto, w szczególnych przypadkach związanych np. z usterką techniczną, do danej transakcji może nie być możliwości wystawienia e-paragonu, co będzie skutkowało jego papierowym wydrukiem.
Inną przyczyną wydrukowania paragonu może być brak usługi e-paragon w danym sklepie. Informację, czy w danym sklepie jest dostępny e-paragon, znajdziesz w szczegółach sklepu na liście „Usługi”.
Jaka jest różnica między e-paragonem a cyfrową kopią transakcji (niefiskalną)?
E-paragon jest dokumentem fiskalnym, więc został wyemitowany przez kasę w trakcie rejestracji danej sprzedaży. E-paragon – tak samo jak paragon w formie papierowej – potwierdza, że dokonano sprzedaży podlegającej opodatkowaniu VAT.
Czy w przypadku podania NIP do transakcji dostanę również e-paragon?
Nie. W przypadku podania numeru NIP na kasie otrzymasz standardowy papierowy paragon.
Mam włączoną usługę e-paragon, ale wydrukował mi się voucher (albo potwierdzenie z karty, albo inny niefiskalny dokument) w formie papierowej – czy tak powinno być?
Aktualnie funkcja e-paragony odnosi się jedynie do fiskalnej części wydruku, czyli paragonu. W sytuacji gdy w ramach transakcji do wydruku zostają wyzwolone inne niefiskalne dokumenty (np. potwierdzenie płatności, vouchery itp.), wciąż drukują się one w formie papierowej.
Czy mogę pobrać e-paragon na swoje urządzenie?
Tak, wszystkie dowody zakupu, w tym e-paragon, możesz pobrać na swoje urządzenie. Transakcje z e-paragonem są oznaczone zieloną ikonką e-paragon.
E-paragon pobierzesz zarówno ze swojego konta na stronie
https://moja.biedronka.pl, jak i z aplikacji Biedronka. W menu aplikacji kliknij „Więcej”, następnie przejdź do „Historii transakcji” i wybierz transakcję. W szczegółach danej transakcji, w prawym górnym rogu znajdziesz opcję pobrania dowodu zakupu.
E-paragon możesz pobrać w formacie
.PDF oraz
.JSON.
Czym jest plik JSON i do czego jest potrzebny?
JSON to plik źródłowy emitowany przez kasę rejestrującą jako e-paragon, który stanowi zbiór ustrukturyzowanych i uporządkowanych danych fiskalnych zapisanych w pamięci kasy rejestrującej. Poza plikiem źródłowym JSON otrzymasz także jego wizualizację w formacie PDF, która w przystępny sposób umożliwi Ci odczytanie danych zawartych na e-paragonie.
Jak długo będą dostępne dane z e-paragonu?
Dane z e-paragonu będą dostępne na Twoim koncie przez 3 lata od momentu ich zapisania. Po upływie tego okresu dane z e-paragonu będą usuwane.
Czy mogę zrezygnować z usługi e-paragon?
Tak, możesz zrezygnować z usługi e-paragon w dowolnym momencie – zarówno przez odznaczenie zgody na Twoim koncie na stronie
https://moja.biedronka.pl, jak i w aplikacji Biedronka.
Jeśli chcesz to zrobić za pomocą aplikacji, wybierz „Więcej” w menu → „Ustawienia konta” → „Zarządzanie kontem”. Tam znajdziesz możliwość wyłączenia usługi e-paragon.
Blik bez kodu
Co to jest BLIK bez kodu?
Płatność Blik bez kodu to płatność bez konieczności wpisywania 6-cyfrowego kodu BLIK.
Aby z niej skorzystać, zatwierdź propozycję zapamiętania Biedronki w swojej aplikacji bankowej na urządzeniu mobilnym podczas dokonywania płatności. Przy kolejnych zakupach płatność będzie się odbywać jedynie poprzez potwierdzenie transakcji w aplikacji swojego banku.
Które banki obsługują BLIK bez kodu?
Banki, które umożliwiają korzystanie z usługi BLIK bez kodu, to aktualnie: Alior Bank, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, Millennium, PKO Bank Polski, Pekao S.A.
Jak włączyć BLIK bez kodu w aplikacji?
BLIK bez kodu możesz aktywować z poziomu karty Moja Biedronka lub wybierając „Więcej” w menu aplikacji → „Płatności BLIK bez kodu”. Przed aktywacją usługi zaakceptuj Regulamin dokonywania płatności Tpay.
Następnie podaj kod BLIK z aplikacji bankowej i potwierdź transakcję na 1 grosz – ta kwota zostanie od razu zwrócona na Twoje konto. Gdy w aplikacji bankowej pojawi się możliwość zapamiętania Biedronki, zaakceptuj ją. Jeśli tego nie zrobisz, płatności BLIK bez kodu nie zostaną aktywowane.
Jak włączyć BLIK bez kodu w sklepie stacjonarnym?
Aby aktywować BLIK bez kodu w sklepie stacjonarnym, wybierz w kasie samoobsługowej płatność „Aplikacja Biedronka” i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie lub poinformuj kasjera o wyborze tej metody.
Następnie podaj kod BLIK z aplikacji bankowej i potwierdź transakcję na 1 grosz – ta kwota zostanie od razu zwrócona na Twoje konto. Gdy w aplikacji bankowej pojawi się możliwość zapamiętania Biedronki, zaakceptuj ją. Jeśli tego nie zrobisz, płatności BLIK bez kodu nie zostaną aktywowane.
Czy BLIK bez kodu jest bezpieczny?
Tak, każdą płatność zatwierdzasz w aplikacji bankowej. Prośba o akceptację płatności, którą widzisz w swojej aplikacji bankowej, zawiera szczegółowe dane transakcji – przede wszystkim kwotę oraz odbiorcę płatności.
Co zrobić, jeśli zgubię telefon z zainstalowaną aplikacją bankową?
Jeśli zgubisz telefon, na którym jest zainstalowana aplikacja bankowa, niezwłocznie poinformuj o tym swój bank i zablokuj aplikację w bankowości elektronicznej lub na infolinii swojego banku.
Gdzie mogę zgłosić reklamację transakcji dokonanej BLIKIEM bez kodu?
Zwróć się do swojego banku. To bank posiada wszelkie informacje i szczegóły dotyczące transakcji, dlatego może podjąć skuteczne działania reklamacyjne.
Co jeśli nie mogę zapłacić BLIKIEM bez kodu?
W pierwszej kolejności zobacz, czy płatność BLIK bez kodu jest aktywna w aplikacji Biedronka. Jeśli tak, to w swojej aplikacji bankowej sprawdź, czy Biedronka widnieje jako domyślna do płatności BLIK bez kodu, oraz zwróć uwagę na stan swojego konta.
Jak wyłączyć usługę BLIK bez kodu?
Aby wyłączyć usługę BLIK bez kodu, przejdź do zakładki „Więcej” → „Płatności BLIK bez kodu”, a następnie wyłącz usługę. Usuń również Biedronkę z listy zapamiętanych sklepów w aplikacji swojego banku.
Jeśli podczas kolejnych zakupów będziesz chciał/-a skorzystać z płatności BLIK, aplikacja bankowa poprosi Cię o 6-cyfrowy kod.
Czy płatność BLIK bez kodu jest możliwa w przypadku innego uwierzytelnienia się na kasie niż przez aplikację (np. podając numer telefonu lub skanując kartę plastikową)?
Nie, tylko weryfikacja wirtualną kartą Moja Biedronka umożliwia płatność BLIK bez kodu.
Sklepy
Gdzie znajdują się sklepy Biedronka?
Informację o lokalizacji naszych sklepów znajdują się na stronie internetowej
http://www.biedronka.pl/pl/sklepy oraz w aplikacji Biedronka – w sekcji „Sklepy Biedronka”, którą zobaczysz po kliknięciu w „Więcej”.
W jaki sposób mogę zapłacić w sklepie?
W sklepach naszej sieci akceptujemy płatności: gotówką, kartą płatniczą, kartą podarunkową, e-kodem, kodem BLIK, kodem BLIK bez kodu, bonami (np. Pluxee).
W jaki sposób mogę wykorzystać e-kod?
E-kod możesz realizować wielokrotnie do wyczerpania jego wartości lub upłynięcia terminu ważności we wszystkich sklepach Biedronka – zarówno w kasie z kasjerem (podając numer e-kodu kasjerowi), jak i na kasie samoobsługowej (wybierając odpowiednią formę płatności).
Czy mogę dokonać zakupów przez internet?
Jak mogę otrzymać fakturę za zakupy w Biedronce?
Zgodnie z prawem faktura na podmiot gospodarczy może zostać wystawiona jedynie dla paragonów powyżej 450 zł, na których widnieje numer NIP danego przedsiębiorcy. Pamiętaj, by zawsze podawać NIP kasjerowi (lub wpisywać go na kasie samoobsługowej), jeśli dokonujesz transakcji na podmiot gospodarczy.
Paragony z NIP do kwoty 450 zł traktowane są jako faktura uproszczona i do nich nie otrzymasz faktury.
W celu otrzymania faktury skontaktuj się z personelem sklepu, w którym zrobiłeś/-aś zakupy. Pamiętaj, że faktura może zostać wystawiona wyłącznie w sklepie, gdzie dokonałeś/-aś zakupu.
W jakich dniach i godzinach są otwarte sklepy Biedronka?
Informacje o dniach i godzinach otwarcia naszych sklepów znajdziesz na naszej stronie internetowej
http://www.biedronka.pl/pl/sklepy oraz w aplikacji Biedronka – w sekcji „Sklepy Biedronka”, którą zobaczysz po kliknięciu w „Więcej”.
Czy mogę zarezerwować produkty do odbioru?
W związku z dbałością o dostępność towarów w naszych sklepach dla wszystkich odwiedzających je klientów nie odkładamy poszczególnych produktów.
Oferta
Jakie są terminy rozpatrzenia reklamacji?
Jak mogę sprawdzić status mojej reklamacji?
Jak złożyć reklamację na produkt zakupiony w Biedronce?
Reklamacji towarów niepełnowartościowych zakupionych w sklepach Biedronka dokonasz na terenie całego kraju w wybranym przez siebie sklepie.
Możesz również skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, korzystając z formularza kontaktowego w aplikacji Biedronka. Aby skorzystać z formularza, wybierz „Więcej” w menu aplikacji → „Pomoc i kontakt”.
Jakie są zasady zwrotu towaru pełnowartościowego zakupionego w Biedronce?
Jakie konkursy są obecnie organizowane w sklepach Biedronka?
Czy mogę zamówić produkty z dostawą do domu?
Czym jest i jak działa Tu Biedronka?